Återanvända, ja!

Efter min migränliknande huvudvärk så tog jag tag i lite saker. Fick blanketter från CSN som jag fyllt i, och nu har jag även beställt böcker till skolan.

Sen har jag dekorerat en vit ask med gamla frimärken och decoupagelack/lim. Jag tycker om frimärken! Och vykort.

Igår kväll tog jag öven vara på ett gammalt armbandsursband (hm, borde kunna skriva det enklare?) och gjorde ett vanligt armband av det med några tillägg.

Idag upptäckte jag att jag blir grön av brickorna, så när jag kom hem så lackade jag undersidorna med oscan lack. Hoppas det håller bra!




Kommentarer
Postat av: Gabe

Det blir en del att läsa i höst men man vänjer sig! :)

2010-08-17 @ 18:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0