"Åka hem, det är ingenting för dig!"

De drygt åtta timmarna upp till Borlänge från Göteborg var inga svårigheter, däremot från Borlänge hem, var ingen lek. Fyyy vad drygt.

För det första hade hag velat stanna hos Malin i sisådär 1000 år, och sen hade jag myrkrypningar i benen hela vägen. Och ingen lust alls att sysselsätta mig med något av de alternativ jag hade... läsa, skriva, sticka.

Men tillslut kom jag fram till Nisses och vem mötte mig där om inte Gabriel! : )


Sixten kan konsten att charma sin omgivning, inte minst mig!

Man kan även kalla denna resa för en upptäcktsresa, för en eftermiddag skrek Malin till. "Men Isabell, du har ju grått hår!" Jag for upp till närmaste spegel, och precis som Malin sade, gråa hårstrån i utväxten! Ja, någongång ska ju det börja också. Kan väl konstatera att man inte är 17 längre... Undrar hur lång tid det kommer ta innan hela håret är grått/vitt?

Igår körde jag mitt första BodyPump pass på evigheter. Roligt! Körde låga vikter till att börja med, men träningsvärk har jag så det räcker. Skönt : )

Just nu är jag helt slut. Hur orkade jag städa heltid förr? Kanske går bättre när det inte känns som gröt i huvudet, med små nubb i, och sand i halsen? Ja, jag tror nog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0