Time to think, and act!

Nu har jag haft me and mama time några timmar. Det behövs tycker jag! : )
God mat, prommenad och så lite akupunktur. Perfekt.

Och snart kommer Gabe babe hem från arbetet. Har faktiskt saknat honom, men ssssch,
det är en hemlighet, en hemlighet som ingen vet... trallalalalaaaaaa *sjunger*
 
Detta är första bilden på Gabriel och Isabell. Jag vet inte vad som hände, men jag lade mig breved honom i soffan (utan att tänka) så lyssnade vi på gamla goa punk-låtar på kasettband... (blandband som jag gjorde i yngre år) och tog en bild. Den första av många. <3




Kommentarer
Postat av: Gabe

Detta minns jag. På gamla hederliga inlandsgatan!! <3

2010-04-09 @ 18:37:45
Postat av: Liselotte

Haha, ni ser sliriga ut! =)

2010-04-10 @ 08:51:40
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com
Postat av: Isabell

Haha ja, men vi var faktiskt nyktra o glada :D

2010-04-10 @ 23:55:35
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0