Svett och en liten tår, av glädje!

I går eftermiddag fringde min syster och frågade om hon fick komma över och umgås. Glad! Självklart! När hon senare kom hit fick jag en fin blomma, någon pelargontyp, som hon letat ut åt mig. "varför då?" "för att jag ville, för att jag tycker om dig"
Kunde inte låta bli, det kom en liten tår måste jag erkänna. Befriande, fakrtist.
 
-----------------------------------------------------------------------------------
Igår var jag även på gymintroduktion. Alla utom jag hade avbokat sig, så jag fick en personlig genomgång. Riktigt bra! Så idag efter arbetet var jag iväg och provade på det jag hade lärt mig. Ojoj, jobbigt men roligt. Lär ju bli något slags resultat när det känns så hårt =P
-----------------------------------------------------------------------------------
Stickade klart en pulsvärmare igår, vit med rosa pärlor. Jag tänkte börja på den andra nu snart. Bra att sticka när man ska smälta maten. jag och G kokade poatis, stekte falukorv och gjorde en härligt krämig pepparrotssås till. Himmelskt gott!  

Undrar vad nästa pulsvärmar-par blir för kombination av färger. Funderar på svart och rött, alltid grymt snyggt! 
Eller vill Du göra en beställning? : ) 
------------------------------------------------------------------------------------
 Kort jag gjort.
 
Det är liksom luddigt, färgat glitter. Härligt att jobba med! : )



Kommentarer
Postat av: Gabe

Det är kul när du får överraskningar för du blir så glad. En tacksam person att ge presenter till! Och tugga på med gymmet. Snart kan du lyfta Gabriel x 2. :(

2010-04-21 @ 19:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0