Trallalaaaaa...!

Nyss hemkommen från mitt andra körtillfälle. Himla kul att sjunga, och det går faktiskt bättre och bättre. : )

En låt skulle jag kunna sjunga igen, och igen, och igen, igen...... och igen.
När jag sjunger den med alla de andra, och blundar, så ser jag att vi står på en medeltida borggård med medeltida kläder och dansar på medeltida vis. Och sjunger. Underbart! Glädje! Tjohooo!

 
Jag är en riktig paint-konstnär! :D
---------------------------------------------------------------------------------
Snart har jag lyssnat klart till ljudboken "busters öron". Samtidigt som jag vill att den aldrig ska ta slut, så vill jag veta vad som händer. Så jag lyssnar. Och lyssnar. Och lyssnar... Lyssnar när jag går, när jag åker spårvagn, innan jag somnar, när jag stickar.... Jag lyssnar alla tillfällen som ges. Undrar vad nästa bok blir?  

Nu; borsta tängderna, sätta igång min ipod, lyssna, SOVA!


Kommentarer
Postat av: Gabe

Du borde ge mig lite smakprov på hur det låter när du sjunger - exempelvis i duschen. :)

2010-04-23 @ 10:18:18
Postat av: Gabe

Kan du inte måla mig i paint någon gång?

2010-04-23 @ 10:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0