Full rulle!

Jag vaknade, åt frukost med babe.
 
Stack nästan direkt till Danijela och träffade lilla söta Dunja för första gången. Fika, promenad och så snack hemma hos D och D. Kul att ses igen!  

Sen träning. Body pump. Äntligen har jag tagit tag i träningen! Men j*klar vad jag lär ha träningsvärk i morgon. Skönt smärtsamt när man vet att man gjort något bra i alla fall : )  
 
Rätt ful paint-bild av mig själv.... nog skelar jag lite, men så vindögd tror ja inte att jag är... =P 

Snart kommer Gabes bröder, så blir det till att spela settlers. Äntligen!!!!


Kommentarer
Postat av: Gabe

Grattis till segern! Den förtjänade du faktiskt efter att ha varit nära på att vinna så många gånger!

2010-04-05 @ 17:53:06
Postat av: Isabell

Japp, äntligen! Nu vill jag spela mer, och vinna mer. Men mest av allt vill jag vinna över dig! :D

2010-04-06 @ 13:18:37
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0