Filmstjärna!

Idag har Mickis och jag lekt filmstjärnor i ett av Carl-Johans projekt. Givande. Spännande. Roligt. Pirrigt.  Hoppas bara att han blir nöjd med resultatet, vi gör vårt bästa! Vi ska filma vid något tillfälle till. Det färdigklippta resultatet ska CJ spela mot på scenen sedan. Ska bli riktigt spännande att se helheten sedan!

Innan filmningen var jag hos Mickis. Åt gott och pysslade i ett par timmar. Tiden har bara flygit iväg.  Tyvärr har jag inte tagit kort på något av det jag gjort, men om ni vill se bilder så gå in på Mickis blogg! http://missbrodin.devote.se/ (om det inte finns ännu, så kommer det snart)

Nu ska jag krypa ihop till en boll under att varmt täcke, med en värmekudde på fötterna och hörlurar i öronen. Planen är att somna, men som det känns nu så kommer det ta lååång tid att varva ner!
 
(bara för att bilden har lite med agerande att göra, här "spelar" jag vampyr)

Kommentarer
Postat av: Gabe

Att krypa ihop till en boll under varmt täcke, och sedan vänta på att bytet skall komma och lägga sig så att du kan suga blod... :(

2010-04-29 @ 17:05:42
Postat av: ministekaren

Sv. Tack så jättemycket:)

2010-04-29 @ 21:40:05
URL: http://minsitekaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0